Friday, October 27, 2006

我有野講

嗨...聽日又番工啦!嗨...冇心情番工tim唔知係唔係我懶啊!系屋企有好閑....喔!但又懶番工,真係想有一個可以推得動我嘅人叫我至極起來去番工..我又要用錢又唔想番工 kk 你想tim...啊!!仲沒習慣一個人去番工嘅感覺...我知啊ray已經做到,我就沒習慣so..我就做part time 先囉!我真嘅好想好想有哩個人推動我...但我知道...係冇嘅!我想住女友會股利我嘅,但我錯了佢就算關心我都好佢係唔講出口嘅...你收係心里面關心我我唔知架...我只係想你關心同埋股利我令我至極起來傘...唔係我唔想同你講啊...你又要番工,放工番屋企..又要沖涼訓覺我想call你同你談心說話..都冇機會,好喇等到你off day約你去睇睇戲!行街街!你又約左人...... i got nth to say ... :'( - 忘記過錯,只體會好嘅一面 -

No comments: