Monday, October 23, 2006

我有野講




(十月二十二日) 晴天, 今日好開心因為終於都揾到工做喇!之前系金河都浦o左幾日喇全部都係講流底電話喇!哈哈...間間都係咁都知唔請嘅喇!誰知..尋日(十月二十一日)竟然有人call蒞(電話響) ( kk):hello ? (xx):你係唔係kenny啊? (kk):係啊我係 (xx):你聽日可以番工冇啊!我係金河嘅_life star_打蒞嘅!(kk):好!好啊!可以可以冇問題.. (xx):咁聽日你蒞番工喇!(kk): ok ok! pup!!(du....收左線lu).好野..有工番!so今晚就打算去飲茶!到左今晚喇,就call fooyee問佢飲茶冇?蒞載我啊...>點知飲茶飲到夜<...嗨..聽日番工唔知夠精神冇.....!好到左聽日即係(十月二十二日)8.30am起身9.00am出門,跟本同ray一起搭bas嘅!點知我遲左ray走左lu冇相干喇我自己去喇!等下等...30分鐘左右都沒見到我要搭嘅車,哈哈...今次死喇遲到囉再等多五分鐘!竟然!!有一堂巴士(11號)SJ BAS 咁我冇辦法之下又等唔到(rapid KL)咁就上前問一問(time Square ada pergi ah ?) 佢答(ada! ada! highway turun!)我心lum highway 應該是經過pudu果度,咁我就上車喇!收左我RM2.50 ..... .....一路行下行下~ e??點解唔對路嘅...慘囉~ 到左kota raya囉! WTF!!! 點解嘅...abang awak cakap highway turun ?? kenapa sampai sini ??佢望一望我sudah sampai la..sudah tekat la... lol 你老XXX! 埤人老點左咁...嗨...冇辦法喇!要遲到左lou tek(teksi)見到teksi就快速上車五分鐘就到左lu收左我RM3.50...晒錢! 好喇...到左金河趕快就去番工啦!一入到去就...唉呀!!第幾樓啊??忘記左啊....死啦遲到囉!!搵下搵都唔知係邊喔!真係死蠢啊.........!咁冇辦法之計就去左_LIFE STAR_嘅分店度等喇!等多一陣就有人來開門喇我問一問佢仲有一間分店係邊..佢show左我,我就番工lu咁一路都冇咩事發生做下做下到放工lu我放工時間(10.00pm)好啦咁就去搭車番囉....就係哩個時候....等車等下等(10.00pm)等到(10.30pm落水中...慘中)都沒有車來等到接近(11.00pm)左右就見到rapid KL 111號好啦上車番屋企啦...到左jusco之後又要轉車...等待T40中....等下等下(11.30pm)左喔!我想慘囉唔洗番囉,終於到見到T40來啦番lu誰知...T40直過...空車!!直過!!好!!mch....!!!(11.45pm)跟住就一直-111-329-114-忘記左唔知wat X野巴士仲之就冇T40...冇辦法喇我call我哥載囉..點知又見到一架T40又係空車!!直過!!(嗨...失望....12.00pm lu)只好坐我哥motor番喇!!(我都唔明點解!!點解!!點解!!點解!!10.00pm-12.00pm啊!!媽XXX黑仔啊!!:(

No comments: